365 day movie challenge


Jag ser sjukt sällan på filmer numer, prioriterar nästan alltid serier framför filmer. Nu är det ju på det viset att jag har cirkus 3845390458 filmer på datorn, dvd, externa hårddiskar, etc som jag inte orkat kolla på ännu, men nu ska det bli ändrig på det tänkte jag. Därför ska jag vara med i årets 365 day movie challenge! Försöka, åtminstone. Kommer ju aldrig i livet hinna se en film per dag under ett helt år, men jag är övertygad om att jag kommer se fler filmer än jag skulle gjort annars.

Började dock inte förrän den 3:e så jag ligger två dagar efter, men det kommer jag nog snart ikapp!



Utmaningen går alltså ut på att man ska se en film man inte sett förut per dag under ett år, helt enkelt. Jag ska försöka så gott jag kan, dock kommer jag även räkna filmer jag sett förut men ser igen under året.  

Så här ser listan ut hittills:
1. Definitely, maybe (2008)
2. Waiting for forever (2010)
3. Bandslam (2009)

Tänkte göra en typ veckosummering varje vecka och skriva lite mer om filmerna jag sett och sånt. Om jag orkar, vill säga. Kanske inte skitkul för er att läsa, jag vet inte, men det är min blogg och jag kommer tycka det är skoj att titta tillbaka om nåt eller så och läsa vad jag skrivit om filmerna, så :)

Fick förresten brödrosten och vattenkokaren idag, oh så fina! Och enorma!
Jessica

Åh, kalas ju! Plus att du ju får en extra dag - det är ju skottår i år! Hehe.



OCH VISST? Mer feelgood än så blir det nog inte.

2012-01-06 @ 18:20:12
URL: http://litesocker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0