första veckan


Nu har jag bott här i Övik i cirkus en och en halv vecka, jisses vad tiden går fort! Jag insåg var fort tiden gått idag när jag kom på att det kommer ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars imorn, känns som att det var i förrgår det senaste avsnittet kom ut ju. Mycket märkligt.

I alla fall tänkte jag visa lite bilder från min vistelse hittills. Har inte särskilt många, faktum är att jag inte ens startat min systemkamera på hela året. Jag kör med ipodkameran (och som ni ser resulterar det i bilder med hemskt hemskt dålig kvalitet, men det skiter man väl i), snabbt och smidigt.

1. Och vinnaren i kategorin "årets katastrof" är päronincidenten! Vi brukar ha lite mys med te och kex med päron, mycket fin avrundning på dagen sådär. Så en dag fick Ankan för sig att dela päronen på LÄNGDEN i fyra delar. TILL KEX? Jag fick totalpanik och visste inte hur jag skulle göra när jag skulle käka päronet till kexen. Usch, det var en hemsk historia jag helst vill glömma. Kan tillägga att jag skar päronen dagen därpå.

2. Fick ett pussel av Ankan i julklapp som vi lade klart relativt snabbt. När bilden togs var Ankan på jobbet och jag satt och pusslade lite medan jag lyssnade på Queen och åt "Hannas special", dvs typ fruktsallad som endast innehåller gröna äpplen och banan. Chill.

3 & 4. Nyårsmiddagen - fläskfilé, potatismos och bearnaisesås. Dödligt gott.

Mja, det var väl det jag hade att bjuda på för tillfället. Adios amigos!
Anonym

Ruskigt mysigt verkar ni ha!



/Mammut

2012-01-10 @ 22:22:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0