frukost i sängen


Har lägenheten för mig själv en stund, så jag passar på att se på 27 dresses (chick flick + James Marsden = win) medan jag dricker te och käkar lyxrost med vitlöksost.



På fredag åker vi hem till byn över helgen, ska bli mys. Nu tog filmen slut så nu ska jag seriemaraton:a lite. Frågan är vad jag ska titta på dock. Lutar mot att se Denny-avsnitten av Grey's Anatomy så jag för böla ihjäl mig lite. Eller titta på Summerland, var flera år sen jag såg den serien sist. Eller fortsätta att se om alla säsonger av underbaraste Parks & Rec.

Eller nåt.
Jessica

Åh, sängfrukost är kalas!



JAG VET. Jag älskar Parcs and Rec - den mest charmiga komediserien i världen! Älskar ALLA karaktärer, de är så klockrena. Men Andy åhh!

Och indeed, Paul Rudd var med. Känns som att han kommer vara med lite till, dessutom. Åh!

2012-01-26 @ 20:33:33
URL: http://litesocker.blogg.se/
Susanne

Åh, Summerland! har du det i bra kvalité? Mina försvann när min hårddisk dog..

2012-02-06 @ 21:27:19
URL: http://smeritahti.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0