Tillfällig flytt


Ifall någon skulle få för sig att undra vars jag håller hus, så har jag aningen tidigt börjat julblogga lite smått HÄÄÄÄR.
Annars extrajobbar jag eller ser på serier eller film. Typ.
 
Har förresten redan sett 151st filmer i år (eller ja, 151 filmtittningar, sett någon rulle två gånger också men det gjorde jag ifjol med). Det är 22 (!) fler filmer är vad jag såg under hela 2012, så en kan säga att jag ligger rätt bra till. Och då var jag ändå arbetslös första halvan av året i fjol medan jag i år knappt ens varit ledig alls. Lär ju ej hinna se 365st, men MINST 200 måste jag ju bara hinna med. Helst ännu fler.
 
Men ja, som sagt. Lär bli mucho förvånad om det kommer hända något på denna blogg innan det börjar annonseras artister till mello 2014.
 
Hejsvej!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0