Mello 2014: Summering deltävling 4


SÅ glad att jag inte fixade biljetter till deltävlingen i Övik som jag från början tänkt (innan jag vann finalbiljetterna). Blev totalt förstörd när Josef slutade sjua. SJUA?! Varför är svenska folket totala idioter? Orkar inte. Även orimligt att Janet hamnade sist, men det kändes ändå rätt väntat med det meh-iga numret och hennes röstproblem.Men Josef?! Drömde på riktigt natten till lördagen en mardröm som gjorde att jag vaknade förskräckt kl. 07.20 på morgonen och den handlade om att Josef kom 6:a.... Så kom han sjua på kvällen. Dör. Flyr snart landet.
 
Mja, så det förstörde min kväll en aning (skaplig underdrift). Dock bra tröst att låta Ledin köra "Minns du Hollywood" direkt efter jag fått mitt mellohjärta utslitet. Ledin är bäst! Kom inte och säg nåt annat! Särskilt "Minny du Hollywood". Det var trevligt. KAN eventuellt ha varit den enda under 55 som tyckte det. Klart bästa mellanakten hittills i år i alla fall, om en säger...
 
I övrigt gick rätt låtar vidare till final i alla fall. Skönt. Anton sjöng mycket renare än jag väntat mig också, så det lyfte ju hela numret. Men AC-platserna? Oväsen plus snark? Så upprörd!!! Kniper någon av dem en finalplats på lördag så vet jag inte vad jag gör.
 
Fast måste sluta sura nu, älskar ju precis alla finalklara låtar utom Yohio? Faktum är att jag tycker att alla (utom just Yohio) är MINST fyror. "Hela natten" var dock en solklar femma, så det suger ju att den inte ens tog sig till AC, men jag ska försöka att inte sura över det mer. Försöka. Lovar.
 
Återkommer senare med min topp 32-lista!
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0