Detta händer inte




(Skriver detta kl: 00.55, men ville inte publicera på en gång)
 
Alltså, jag skrattar än? Ifjol lyckades jag genom veckor av nötande kämpa mig till en finalbiljettvinst. Detta var då typ veckan innan finalen. Tankade därför i år ner appen i god tid så jag direkt när tävlingen öppnade kl: 00.00 idag måndag kunde börja öva. Kanske att jag då kunde hinna bli snabb nog att vinna biljetter om någon vecka, tänkte jag.
 
Tydligen har det införts ett nytt moment i denna tävling dock, "Guldfrågan". En sån lyckades jag få kl: 00.22. Och jag svarade rätt. Har aldrig älskat Nick Borgens "World Wide Web" så mycket som jag gör nu, för det var nämligen den som gav mig vinsten!

Så dum tid på dygnet att vinna dock. Efter midnatt en söndagkväll... Hade liksom behövt skrika lite? Haha. Dock smög jag upp för att se ifall mamma var vaken, vilket hon (THANK GOD) var. Så jag berättade. Sen panikskrattade vi lite fast fick hejda oss för att inte väcka lil' sis.
 
Det är därför extra skitviktigt att ni röstar rätt låtar till final i år! Vill inte gärna sitta och spy på läktaren!
 
Hoppas mina händer slutat skaka tills detta inlägg publiceras imorgon. Är så glad!!!
SCHLAGERFJANTEN

Men ooooj!!!! GRATTIS! Vad är det där för app och hur funkar den? Och framför allt, VARFÖR HAR JAG MISSAT DEN?!

Svar: Hihi tack!! :) Öva öva öva! Jag spelade jämt på lunchrasterna på jobbet ifjol och lärde mig svaren på det viset. Sen när jag kunde rätt många, började jag försöka svara så snabbt som möjligt. Svarade jag fel så började jag om direkt. För att få vinnartider hinner man inte ens läsa frågan, bara typ se nåt ord och sen DIREKT svara rätt. Så ja, öva öva öva!
Hanna Ståhl

2014-01-29 @ 13:02:08
URL: http://schlagerfjanten.wordpress.com
SCHLAGERFJANTEN

Hittade och tankade ner appen. Får aldrig 10 rätt. Aaaah!

2014-01-29 @ 13:32:49
URL: http://schlagerfjanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0