ledinkonsert


Det var insläpp kl 18, men vi tänkte äsch, vi går dit till sju-halv åtta så slipper man vänta så länge på själva konserten. Dock hjälpte det inte särskilt när konserten var försenad lite drygt en timme. Läs här. Men sen drog det igång med besked, uuja.






(irish shit)










(foto: carrobarro)

Helt underbar konsert. Jösses. Tyvärr spelade han inte "Vi ska gömma oss i varandra" som jag och Carro hoppats på, men vi överlever. Kanske.

Det var lite knivigt att få bra bilder med, för skärmen bakom ändrade förg på ljuset och sånt, så i vissa färger gick det jättebra men i t ex blått ljus var det ungefär omöjligt. Lite jobbigt. Men äsch. Fick nåra hyfsade bilder i alla fall!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt goda te (english breakfast med fyra sockerbitar och en skvätt mjölk), tenarkoman som jag är. Brukar dricka typ två koppar te per dag eller nåt. Dyr i drift, inte klokt. Igår blev det inget te alls dock så det kanske blir fyra koppar idag, man vet aldrig. Eller njä.

Adjöken!
Nicole ( OnlyNicole )

Fina bilder ;) ;)



2009-08-17 @ 19:25:27
URL: http://onlynicole.blogg.se/
Carro

Snygga bilder!

Gillar hela din blogg, den är cool:)

2009-08-24 @ 14:05:05
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0