there's no surprise I won't be here tomorrow


Änte klokt, gick upp åtta i morse. Försöker vänja mig vid morgontider, går sådär. Ungefär sen dess har jag suttit här i scraprummet och experimenterat. Resultatet blev detta: (plus ca: 24895 till som ligger i papperskorgen för de blev misslyckade)



Snart ska mamma och jag gå ner och se på Kullamannen som går på barnkanalen, haha. Undrar hur många gånger jag sett den serien. Konstigt att jag fastnat för den, den är för friden svartvit. Men mysig! Farmor har alla avsnitt inspelade, därför jag började kolla när jag var yngre. Nostalgi och mys.
Julia

Ååh, vilka läckra! Skit snyggt Hanna! :)

2009-08-23 @ 15:08:14
URL: http://fahlstromjulia.blogg.se/
Anki

Vi har den på dvd om du vill låna nån gång. Kråkguldet också..

2009-08-28 @ 22:42:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0