önskelista '09


Så här ser min önskelista inför julen '09 ut. Jag är en pryllover så att önska sig nödvändigt bös orkar jag inte, det ska vara roliga saker! Vet väl alla.

Sminkkurs på Make Up Store
Privat sminkkurs i 50 minuter och får sen välja produkter för hela kurspriset! Win-win.


Ray Lamontagne's album "Til the Sun Turns Black" och Fall Out Boy's album "Infinity On High" på vinyl


Pengar!


Band Hero

Som Guitar Hero World Tour, fast med lite mer popmusik. Jag brukar kunna typ 1-2 låtar på varje Guitar Hero eller Rockband-spel, inte så där galet skoj. Band Hero är perfekt. Mest av allt (nästan mest i hela världen) vill jag ha Rockband Beatles, dock finns det såklart inte till Playstation 2. Jag gråter blod.


Disney Channel

Nej, jag kommer aldrig växa ifrån Disney. Jag kommer sitta på ålderdomshemmet och mysa till Pocahontas. Dagens sanning. Har alltid varit så avundsjuk på alla som har Disney Channel och gett ifrån mig ett glädjetjut när jag upptäckt att jag haft kanalen gratis över helgen eller så. Pax jag behöver!



Medlemsskap på Lovefilm.se
Har testat två gånger förr och har insett att detta nog är världens bästa uppfinning sen hjulet, ungefär. Skulle sitta perfekt nu på lovet också, filmmaraton dygnet runt!


Diverse Beatlesprylar

Inte världens nödvändigaste, dock världens vackraste.


How I Met Your Mother
Älskar. Denna. Serie. Måste. Samla. Alla. Säsoner. NU!


The Big Bang Theory DVD-box
Två ord räcker - Sheldon Cooper.


Massa onödigt bös från Roligaprylar.se
Bara för kul, liksom. Inte prio nummer ett på listan direkt, men jag skulle bli bubblande glad ändå om nåt av detta dök upp i en av presenterna.
Orkar inte lägga upp bilder på allt eftersom att 1) Jag är trött och vill sova, och 2) Den listan innefattar ungefär 92% av Roliga Prylar's sortiment.


GLAD FJÄRDE ADVENT, lite i efterskott.
God. Natt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0