kvällsmys


Bästa sötsugdödaren


Jag är så glad att jag upptäckt denna goda men nyttiga blandning för att minska på mitt sötsug. Hacka ett grönt, syrligt äpple och blanda med en hackad banan - vips. Så gälet gött. Minifruktsallad eller nå.

Anywho.
Sicken dag.
Först grillning med släkten, så nu på natten har jag och Adina suttit och kollat igenom gamla musikmappar och hittat antika små guldkorn man totalt glömt bort samt försökt spela lite gitarr.

Ingen Annan - Alive ft. Jessie Martin
Kommer ihåg när den här var med i melodifestivalen för längesen, jag hatade den, hihi. Sen fixade vi skivan och så började jag tycka om den. Nu är den nostalgi som hette duga. Åh, man blir så glad i själen av den. Puss påren
Låtarna är länkade till Spotify, så har ni inte det så får ni skylla er själva att ni är så pass efter i utvecklingen. Närå.

Misfit - Amy Studt
Blev såld direkt på den är låten när den var med i Super Troopers för flera år sen. Nu i efterhand visade det sig att det var Idol-Alice som deltog med den, lite kuriosa såhär på kvällskvisten. Men låten är ju så svinans skön. Lyckopiller.

Ray - Millencollin

Också skön och glad på nåt vis, kommer jätteväl ihåg videon. Nötte den som ett djur i mina yngre dar. Så mysigt när man hittar gamla favoriter och kan lägga dom i playlisten på spotify. Oh yes.

Usch, måste sova nu. Tänkte lägga mig tidigt inatt ju. Attans.
Gnatt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0