DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ


JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
JAG ÄR SÅ ARG SÅ JAG KAN SPRICKA

Här sitter jag i godan ro, lyssnar på spotify, hör den där reklamen om "Where the action is" för 34895 gången så jag tänkte kika in och se vilka fler än Duffy och Miss Li (som jag redan visste skulle dit) skulle komma. Och vad ser jag. JOSHUA RADIN. Ni som känner mig ens pyttefjuttelite kanske förstår hur stort det är för mig. Kollar priset - 750kr för EN dag (Och då vill jag se tre artister av femton. Mest Joshua då, men Hassle och Duffy skulle ju inte vara fy skam att se det heller). Kollar datumet, 12-13 juni. Alltså idag och imorgon. Det är med andra ord kört.

Jag bryter för friden ihop. Lyssnade alldeles precis jättenyss på "Everything'll be alright" på spotify, strax innan reklamen skulle jag tro. Den allra första låten jag hörde med honom. Har precis fastnat för "I'd rather be with you" också som jag sitter och nöter dagarna i ända. Så händer detta. Så typiskt mig.

Jag undrar lite vad jag gjort för att förtjäna detta.
I mars var jag för sen med att beställa biljetter till hans konsert när han var i Stockholm (till mitt försvar var jag rätt pank och önskade mig biljetter i födelsedagspresent - utan resultat.......................................) och nu detta.
Jag mördar ihjäl någon om han inte kommer hit och har en riktig konsert snart igen. Var så säker.


Now here's the sun, come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear

I need to bold
Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you were naturally
the one to make it so easy when you show me the truth
Yeah, yeah I'd rather be with you
Say you want the same thing too

veton

awww! va sorgligt :< det failar

2009-06-13 @ 12:24:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0