gårdagen


Solen kikade fram en snabbis igår, helt otroligt. Så jag gick upp till mormor för att planera lite garageloppis och käkade pannkakor. Stina kom också på en liten visit och ville sen följa med mig hem. Jag citerar: "Ja'll se din hus" samt "Ja'll titta po dina gejej". Och det fick hon ju så klart, så vi gick ner till mig.

Det slutade med att hon fick en påse med lite överblivet godis som hon gick och smaskade ur nonstop och så såg vi lite på Bumbibjörnarna. Det var inte igår, kan jag ju säga. Hon lärde sig även en ny liten truddelutt, "bumbibär, bumbibärsaft". En riktig hit.

Nu vet nu det så nu kan jag lägga upp bilderna, tjiho. Usch, jag är verkligen i nån lymla fotosvacka nu alltså. Allt blir fult. Hjälp mej, tack.

Varning: Nu kommer jag ösa på med massa tråkiga blombilder, underbart va.
Notera också att vissa bilder är medvetet brusiga. Är inne i nån sån period, varför vet jag inte.












Stina hade tuggummi i kakhålet när hon dök upp. Tyckte också det var roligt att kladda ut det på bordet, ta bort det och säga "Än mask!". Goding.


"Dä ä du och dä ä ja och dä ä du och dä ä ja". Blev till slut en påhittad sång av det hela. Catchy.


Medan hon gjorde husrannsakan i mitt rum hittade hon min plattång. Tyckte jag skulle platta hennes tunna söta lockar. Jag testade, blev helfel, hon ska ju ha de där stora galna lockarna rakt utåt vid öronen. Men inte klokt vad långt hår hon har, ungen. Men oh, så tunnt!


Adjöss
- h. ståhl
Dezdemona

Åh så söt hon är! Gillar den sista bilden

2009-06-22 @ 12:50:09
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0