sol och sommar


Helt klart bästa sommardagen på lovet hittills. Har suttit ute och fikat på käglan samt legat ute och solat. Märks det? Inte på en fläck. Jag ser fortfarande ut som ett lymla ägg.

Anywho, den här bilden tycker jag sammanfattar dagen magnifikt bra.

= Crazy

Inte klokt vad Stina var i gasen idag. Blyg i början, men sen efter lite fika på Käglan hade hon visst laddat batterierna.

- Vill du följa med på Ica och handla?
- Aa, godis.

Ungen är (nästan) värre än mig på den fronten. Farligt.
Väl på Ica sprang hon runt i full fart med en minikundvagn och kutade in i allt och alla. Dansade vid kassan så hon ramlade lyckades hon också med. Fy friden vad go, inte klokt.

Nu ska jag lyssna färdigt på Tomas Ledin - Vi ska gömma oss i varandra och sen gå och hitta på nåt.
Är lite rastlös. Som vanligt.

- h. ståhl.
Johanna

Vilka härliga bilder du knäpper Hanna :)

2009-06-25 @ 23:41:08
URL: http://johannaask.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0