time passes quickly and chances are few


Tjena.

Jag gick nyss ut på min vanliga fotorunda på tomten och gick sen in och redigerade och grejade så jag kunde lägga upp lite bilder i bloggen eftersom att det varit lite knapert med uppdateringar de sista dagarna. Sen när jag var klar och kollade igenom de bilder jag tänkte lägga upp, upptäckte jag att - ve och fasa - sickna tråkiga bilder det var. Så från att ha sex stycken nyredigerade foton i mappen lägger jag nu upp en av dessa. Så kan det gå när inte haspen är på, ja.




Adjöss, nu ska jag nog kura ner mig med en kopp te och läsa New Moon.
- h. ståhl
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi :D du kan köpa min ju 800kr är inte så mkt :D

2009-05-14 @ 14:07:21
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0