fresh 102,7


Usch, här ligger jag under täcket med vetekudden och fryser. Vampire Diaries-länken krånglade bara så jag gav upp serietittandet, men så kom jag på nu att "Aha, jag borde lyssna på webbradio på iTunes!". Var längesen jag satt och nötte Fresh och de andra kanalerna och letade ny bra musik.

Kanske återkommer med guldkorn om jag hittar några.
Eller så kan du ju lyssna själv. Gå in på iTunes (om du har, annars ladda hem från apple's hemsida eller nåt), klicka på radio i sidomenyn, välj genren du vill lyssna på och leta upp nån kanal som kan passa. Jag brukar klicka på pop och lyssna på Fresh och sånt. Brukar ha en bra blandning av musik.

Nu klickade jag på nån annan kanal för det var reklam på Fresh, "All Pop Radio" hette den. Så spelas Jesse McCartney ft. Ludacris - How do you sleep. Skitbra såklart.

Nu blev jag på bra humör igen. Fryser inte lika mycket heller. Skönt.
Må så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0