hej fredag


Oj, knapert med uppdateringar utan nån vidare bra anledning, vet inte vad som hänt riktigt. Men asch, en världslig sak.

Idag blev det pyttelite skola, sen snabbt på bussen och iväg och jobba fram till kl 17, sen direkt iväg för att käka tacos (för tredje gången den här veckan) hos mormor med släkten. Efter det stack vi hem, glodde lite på småstjärnorna och så nu senast Idol, och det var väl lite det jag ville komma till.

Helgens höjdpunkt, Idol. Alltså Calle. Jag blir så glad. Väljer kvällens bästa låt, Destiny Calling (=Melody Club!) och han bara kirrar biffen på alla plan. Klart bäst.
Sen finns det ju sånna stolpskott som Camilla som aldrig kommer åka ur av nån anledning som är för mig en gåta. Här går hon och får en andra chans (eller mer en 27:e chans kanske), får precis huuur många låtar att välja på som helst, och så väljer hon världens segaste låt. Jag fattar inte hur människan tänker. Jösses.

Såg även Idol Eftersnack på tv400 efter utröstningen ägt rum. Jihde pratade lite med Karolinas kille och bredvid honom stod det nån tjej, kanske typ 13-14 år, inte vet jag. I alla fall så frågar Jihde vem hon är, vad hon har för koppling till Karolina liksom. Hon svarar "min morfar jobbar med hennes pappa". Oj vad tajt, ungefär.

Äh, nu är jag trött som bara den. Måste ta en paus i mitt småstjärnorna-tittande, även fast jag inte vill stänga av. Nyss var det några som mimade till Rednex. Bara en sån sak.

Godnatt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0