hör du kärlekens alla toner klingar starkt och underbart


Jollade och åkte till Järvzoo idag ändå. Tänkte att "äsch, det är inte så länge och kanske att det blir hyfsat väder att knäppa kort på djuren i alla fall". Fail. Regnade från att jag klev utanför dörrn till att jag kom hem. Sög lite när jag höll på att löka ihjäl av att gå från stationen i Järvsö till Järvzoo och upp till stugan frå entrén. Seriöst, fick blodsmak i mun. Dålig kondis, much? Satt i stugan och spelade kort hela dan istället och frös om tårna, så kan man ju också göra. Såg typ tre slags djur på hela dan, haha. Tog inte upp kameran en enda gång heller. Typiskt mig.

Kom precis hem ifrån Stina & co och han hämtat tillbaka lite filmer inför mitt och Adinas disneymaraton, samt lånat några gamla klassiska spel - Rummel och Rabalder! Hoppas innerligt att de fungerar på min dator så jag har nåt att spela nu när jag småtröttnat lite på Tarzan. Jisses, vad go Theo är. Lilla lilla Theo, åtta månader och redan charmörernas charmör.

Kollade även vilka låtar körerna i körslaget ska sjunga på lördag och blev å l-y-c-k-l-i-g för jag fick temat jag hade hoppats på - körledarnas egna låtar! Förstår ni vad detta betyder?! Mojje ska köra "Landet där man böjer bananerna" (KLASSIKER! Älskar den!), Rongedal ska köra "Just a Minute" (älskar den lika mycket nu som när jag hörde den första gången i melodifestivalen) och Kalle ska köra "Underbart" (BEHÖVER JAG SÄGA MER ELLER?!). Så spännandeeeeeee så jag dör.

Men näe, nu vill jag se Aristocats för första gången på säkert 10 år eller mer.
HERRÅ
Sandra

svar @ din kommmentar på xmcfly.blogg.se ;



hello, helt ärligt. Jag är inte heller ute efter att McFly kommer hit på det sättet, egentligen är jag inget fan över att dem kommer hit över huvudtaget. Jag åker hellre och ser dem för att jag vet att dem vet att jag är där och att de kommer därför än kommer och inte har någon som stöttar dem där.

MEN, de måste veta att vi finns. Dem är för upptagna för att komma hit nu ändå, så anledningen till att jag röstade var för att om tillräckligt många gör det kan man visa dem det (och det är lätt, bara att skriva till antony som skriver till debbie..



Just nu är vi ungefär 10-20 pers, MAX som är på varje av deras konserter, och även om dem vet att vi är där så räcker det inte.

Både Danny & Darren sa till oss att dem planerar att komma hit, men när vet vi inte. så att peppa dem hjälper alltid fast vi redan vet att det inte blir i år ! :)



/ Sandra

2010-04-03 @ 00:42:21
URL: http://xmcfly.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0