vecka 4, black balloon


VECKA FYRA - Black Balloon (Goo Goo Dolls)
Försvarstal: Näe. Märks att det är en framstressad jag-vill-bara-ha-det-överstökat-så-jag-kan-gå-vidare-med-andra-teman-bild. Förlåt Hedda för att jag valde det här temat, hade tänkt mig nåt helt annat i huvudet men icke. Nu är jag relativt back on track i alla fall. Får hoppas att jag känner för att ta en ny bild på temat inom en snar framtid och göra bättre ifrån mig, men det lär ju inte hända om jag känner mig rätt.

Sen ser redigeringen säkert helt annorlunda ut på era datorskärmar också och ger att bilden ser ännu mer kass ut. Jaja. Jag behöver te. En stor fet mugg fyllt till bredden med te. Adjö.
Chris Lowell

;_; jag bryr mig inte om låten eller uttrycksfullheten eller kreativiteten för ärligt talat ska jag inte säga scheisse i fråga om skaparförmåga, min egen ligger på minus noll och jag är inte ens säker på att jag kan identifiera det lägnre, men ska jag säga nåt du lyckats med i livet så är det nyckelbenet, seriöst, kolla på din hals, så äckligt snygga linjer att jag dör.



jag ska också ha snygghals. SOON.



imorgon flyttar jag till göteborg.

2010-08-10 @ 13:52:21
jenna(y)

supersöt blogg! :)



allt bra?

2010-08-20 @ 15:09:22
URL: http://sweetorange.blogg.se/
Beatrice

Tjusig blogg :-)



Vill du ge mig ett leende på läpparna? lägg till mig på bloglovin!

2010-08-21 @ 22:15:58
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0