deck the rooftop


Så var den julen över. Jahapp. Bara knappt ett år kvar till nästa.

TROR inte jag missat nåt (förutom de klappar mamma beställt men som inte hann komma fram i tid). Pinigt annars.
Bezzerwizzer - familjeupplaga (Vill samla på mig massa sällskapsspel till jag flyttar hemifrån ju)
Whoopie Pies (Typ 4385905 olika varianter på whoopie pies, här ska bakas på lovet kan jag ju säga)
Kärleksmums - 101 söta favoriter (Var lite småskeptisk till boken i början, sen öppnade jag den och blev kär i både bilderna och de udda recepen + att de skrivit boken på ett roligt sätt, liksom. Skrev nyss en lista på vilka recept jag vill prova i boken, blev ju en del om man säger så... Jisses)
Popcornkrydda med smörsmak (Det läskiga är att jag varit jättesugen att beställa en sån för att testa, så köper Adina en till mig utan att hon hört mig säga ett knyst om att jag önskar mig något dyligt - rätt smak dessutom. Spooky shit.)
USA-pengar (Var den allra viktigaste punkten på önskelistan egentligen. Måste ha shoppingpengar till USA-trippen i maj ju så jag kan köpa hur mycket skräp jag vill när jag äntligen kommer dit)

Så har jag faktiskt - hör och häpna - orkar peta på kameran min också under dessa dagar! Ett under, jag vet. Väldigt tråkiga bilder, men det är en annan femma.



Det bästa med julen - Julskinka. Tror på fullaste allvar att jag själv står för uppätandet av hälften av den klumpen.


Whoopie Pies. Inte helt nöjd dära. Måste testa något spännande i min nya fina whoopie-bok.


Bästa mormor och fina lilla Theo.

Nu ska jag bannemig knäppa igång lite OC och bara njuta. Det, och försöka knixa till ryggen så den slutar göra ont någon gång.
(Note to self: Måste sluta inbilla mig att jag orkar kolla liiite till på tv när jag ligger i soffan och ögonlocken väger två ton. Jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig istället för att tvångsspärra upp ögonen i någon minut och sedan somna i soffan iförd kavaj och hela köret, för att några timmar senare vakna med världens ryggvärk och undra var i hela friden jag håller hus någonstans)

Adjöken.
Tomtens Dotter

Det var väl inte tråkiga bilder?

Bilden på julskinkan var jättefin :-)

2011-09-15 @ 18:47:13
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0