filmmorgon


Godmorgon!

Söndag. Dagen man aldrig kan njuta av för man har ångest inför måndgen. Men detta ska det bli ändring på!
Jag ska ha filmmaraton. Har ju massvis med filmer som bara ligger och dräller som jag aldrig ens sett, eller inte sett på hur många år som helst. Måste komma ikapp lite! Så nu håller jag på att skriva lista på vilka jag ska se dagen till ära. Det är allt möjligt från gamla nostalgiska barnfilmer till drama från 2009, så det är en väldig variation om man säger så.

Listan kl 09.59:
* Svanprinsessan
* Gamla Askungen (nån B-film på typ 40 minuter jag kollade på jämt när jag var liten)
* Marley & Me
* My Sister's Keeper
* Role Models
* Time Traveler's Wife
* Pocahontas
* Prinsen av Egypten
* Mästerdetektiven Blomkvist lever farligt

Ska gå upp och kika vad jag har för mer filmer, sen ska listan rensas och SEN blir jag soffpotatis ungefär hela dan kan jag tänka mig.


Svanprinsessan

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0