friday night


Detta har hittills varit en riktig slögdag, har legat i soffan och sett klart How I Met Your Mother säsong 3, smällt i mig te och käkat chokladmuffinsmet. Kom på en jättelångsökt teori till vilken som är the mother faktiskt. I avsnitt 19 är det en mörkhårig tjej som har med sig en hund till vetrinären, ansiktet filmas inte och ett av Ted's flickvänskrav är att hon ska gilla hundar - badabing! Jättenördigt och jättesmart + säkert hundratio pers till som kommit fram till samma kassa teori, men alla fall.

Nu måste jag ta mig i kragen och börja städa lite dock, för ikväll kommer Linnea hit. Ska färga min groteska utväxt, se på Let's Dance-premiären och sen iväg på nattbio - New Moon! Äntligen! Ska bli tokmysigt!

Gick in på biohemsidan och insåg att jag vill se i princip alla filmer som ska visas den närmsta tiden. Jag kommer bli bankrutt! Avatar, Sherlock Holmes och Princess and the Frog (shit, har väntat säkert ett halvår på den, inte liiite höga förväntningar jag har!). Och lär väl dyka upp fler jag vill se. Men det är det värt. Hoppas jag.

Snart skola = Ångest. Enda bra med söndagen som kommer är att det är säsongstart av En Annan Del Av Köping, räddaren i nöden! Pax jag har saknat Tobbe ju.

Bäst just nu. Speciellt när Barney sjunger med mot slutet. Klock - wait for it - RENT!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0