fullt ös


Igår var det scrapmaraton från 12.00-00.00 så då blev det inte mycket bloggning inte. Direkt efter satte jag och mamma oss och kollade på sista avsnittet av Olycksfågeln på svt:play, och till min förtjusning stämde min teori jag hade från början av första avsnittet! Käärig som aldrig förr blev jag, jag gissar alltid fel på mördaren annars och nu har jag haft rätt tre gånger i rad. Eller ja, jag gissade rätt mördare på Stenhuggaren och Morden i Midsomer, men nu hade jag rätt teori också för första gången. Lär väl aldrig hända igen så jag måste njuta av det medan jag kan.

När jag vaknade imorse (eller ja, kring elva) hade jag fått en voddlerinvite i mailinkorgen. Hade högre förväntningar på filmutbudet, men ändå. Sen ringde mamma och bokade sminkkursen på Make Up Store jag fick i julklapp, blir på tisdag. Spännande!

Har fixat de 11 första avsnitten av How I Met Your Mother säsong 2 på datorn på icke särskilt lagligt sätt, så nu ligger jag i världens skönaste morgonrock och streckkollar. Kung.

Adjöken.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0