ideas poppin'


Somnade i soffan efter Let's Dance, mitt i filmen You've Got Mail, närmare bestämt. Vaknade runt 5 och undrade var i hela friden jag befann mig. Förstod att jag var i TV-rummet, orkade inte flytta på mig, somnade om.

Åkte en sväng på Erikshjälpen men det var smockat med folk så jag orkade inte kika så noga. Kom hem med en Sebastian-skiva för 15 spänn, bara för kul.

Läste Eclipse i några timmar också. Jag är nöjd.

Runt 21 fick jag mamma att se på Disturbia med mig. Undrar hur många gånger jag sett den. Ändå tycker jag den är lika obehaglig varje gång. Mhmhmhmh, skräckblandad förtjusning!

Som vanligt när jag är uppe om nätterna får jag idéer hit och dit och vill fixa och dona. Hoppas det blir nåt av detta imorgon bitti. Tänkte bland annat mixtra om lite i mitt rum. Det är ju näst intill obeboligt här nu. Skäms. Titta bara.

Filmer, kläder, skräp och damm all over the place. Hua. Hoppas jag orkar piffa till det. Sen till kvällen blir det Avatar med Linnea. Gonatt nurå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0