vårkänslor


Alla vill ha sommar nu. Vill jag med, nåt så fruktansvärt. Men jag vill inte missa våren heller! Då när solen tittat fram, snön försvinner, det ploppar upp små blommor här och där och hoppet och orken kommer tillbaka.



Bästa vårdagen 2009. Det låg mycket snö kvar, men solen sken som aldrig förr och det var riktigt VARMT! Så jag och lillasysteryster tog en promenad till byn, köpte festis och M&M och satt på en bänk i bara t-shirt och riktigt njöt av försommaren. It. Was. Awesome.
Agent 134

HETING DÄR. Har du på dig jeansleggings? Vad de än är vill jag ha dem. Ser ut att kunna smickra till och med mina för kvinnliga former. (Läs: för stora lår.)



Och vad är det du säger. Det är nu vi verkligen kan leva som de grottmänniskor vi är utan att skämmas! Vi behöver aldrig gå ut och kan mysa med tre varma drycker på en gång och duntäcket virat runt halva kroppen närapå så att vi inte kan kliva upp ur sängen/stolen/vilken bekväm position vi än befinner oss i. NJUT AV VINTERN.



Förlåt förresten för att jag aldrig kommenterar. Jag läser faktiskt! Jag kommer skriva fler kommentarer denna morgon för att slippa besväret av att träna på mitt muntliga tyskaförhör och lyssna på Bonniers inspelade och för långsamt tysktalande kvinna.



TSCHÜS. Grüß gott! SERVUS! Auf Wiedersehen!

2010-01-12 @ 08:16:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0