estocolmo


Nu är det bokat och klart! På måndag tar mamma och jag bussen till huvudstaden och bor på hotell i tre nätter, förstå vilken lyx, längtar som en maniac. Har så gälet mycket jag vill kolla in och slösa pengar på; affärer som caféer, men bästa fyndet hittills måste nog ändå vara den här restaurangen. Herregud, vill ju bara flytta dit.

Koh Phangan heter den. Titta bara. Mysigtmysigtmysigtmysigt! Jag som egentligen hatar att gå på restaurang för jag är så kräsen när det gäller mat, kan inte rå för det, är född sån, men det blir så jobbigt när jag aldrig gillar nånting på menyn. Men thaimat, sfiksjhdfnm det vattnas i munnen på mig! Måste dit! Bara så du vet, morsan.




Jisses, alltså. Hoppas det blir av att gå på allsånggenrepet också, hade varit rejält somrigt och mysigt. Lalala längtar.
Herrå!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0