ROADTRIP


Helt underbar dag idag. Sov länge, kollade på Role Models (= helt sjuk film, men galet bra) och nu lyssnar jag på min sommarroadtrip-skriva jag brände ut igår natt. Vill ha nåt awesome att lyssna på i bilen i sommar nämligen, även bra att lyssna på genom TV:n dagar som denna när man kan dra på volymen rejält och får GÄLET BRA LJUD, no more inbyggda datorhögtalare. Bara njuter, ja. Bra musik på hög volym är bannemig det bästa som går i ett par skor. Min nyfunna favoritlåt för tillfället: Adam Lambert - Whataya want from me. Jag som alltid varit så anti honom, redan när jag följde den säsongen av American Idol, liksom. Hörde låten av en slump på ztv igår, blev fast. Älskar den. Älskar också hans version av American Idol-vinnarlåten "No Boundaries", nästan näääästan så den klår Kris Allen's (vinnaren) version. Bara nästan. Känns lite Idol 2005-deja vu - jag avskydde Sebastian sen hans audition, i princip. Blev överlycklig över att han inte vann. Började gilla honom efter ett tag. Så kan det gå när inte haspen är på!

OBS! Klicka på rubriken nedan för att komma till spotifyplaylisten med alla braiga låtar.




Skyll er själva om ni inte lyssnar, ni missar nåt stort. Okej, herrå!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0