FKEFJHNDS;MJHGFBKDJF


Jag är ju helt otrolig, missade Vampire Diaries - IGEN! Kommer aldrig hinna kapp den serien under min livstid tror jag.

Bussen var 15-20 minuter sen, frös halvt ihjäl och som grädde på moset var det proppfullt på bussen när den väl dök upp. Sen har tydligen busskortet dött under eftermiddagen? Funkade ju i morse, men inte på sjukhusbussen och bussen hem. Blir så less less less less less har inte ens haft nå annat än busskortet i den fickan ju. Majs.

Alborgen med skolan i morgon i alla fall, ska bli mysigt, och sen är et faktiskt LOV. Så sjukt efterlängtat så det är inte klokt! Har planerat att skämma bort mig själv med film och TV och komma ikapp med allt jag hamnat efter med. GÖTT MOS!

Hoppas det stämmer att det ska bli en del plusgrader till veckan, jag vill ha VÅR VÅR VÅR och SOMMAR SOMMAR SOMMAR. Därför bjussar jag på den här låten i MELLO som doftar mest sommar och kanske kan få en att glömma bort kylan i nån minut.

Jakob Andersson

Svar: Ååååh, tack så jättemycket fina Hanna. :)

2010-03-06 @ 00:28:48
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0