I better keep on walking


Jag är tom. Fel låt vann, som vanligt då. Närå, Anna var helt okej. Men vinna? Ne tack. Salem Salem Salem... Dumma Sverige. Jag gör som Salem säger och fortsätter gå trots en förlust. Djupt.




Bilder från pulkaåkningen med Stinis i backen i torsdags. Vågade efter många om och men åka snowracer en gång, sen ville hon inte åka mer, haha. Godis i cafeterian lockade mer, tror jag. Efter två till snowraceråk åkte vi hem till mig och såg på film - Askungen (Inte Disney, någon C-film på 40minuter jag är uppvuxen med. Lite kul ändå) och Barbapapa.

Sen gick vi upp för att fixa lite fika, då Stina fick syn på en väldigt väldigt rosa omslag till en Grynet-DVD som såg väldigt intressant ut. Medan hon tog fram den råkade hon dock tappa ner en Vänner-skiva som låg ovanpå omslaget bakom vårat berg till TV-bänk. Stackarn blev lite brydd när jag hoppade upp på bänken och förjäves försökte nå skivan med mina korta armar, men sen helt plötsligt sa hon "VETU? Jag fådde en jetebra idé!" och gav mig en trumpinne. Gick som smort. Hon är tre år och redan smartare än mig.

Det sötaste var när hon skulle återberätta allt för mamma, stolt och ivrig som hon var. "Vetu, jag tappade skivan bakom TV:n, sen fådde jag en jeeeetebra idé, så gedde jag trollstaven till Hanna så fådde hon skivan".
Hon tänkte att hon gav mig en trollstav.
Världens underbaraste unge, helt klart.

Nu: Gilmore Girls säsong 2. Så sjukt underbar serie så jag dör lite.
Sandra

Håller med till 100% om att Salem skulle vunnit!

2010-03-14 @ 17:38:26
URL: http://angelcake.blogg.se/
hedvig

åååh sweet! man skulle ha en trollstav alltså.

2010-03-14 @ 20:51:26
URL: http://trainonfire.blogspot.com
matilda

Jättehärliga bilder :D



jag tyckte erik, salem, anna i den ordningen btw ;)

2010-03-15 @ 18:55:02
URL: http://matilove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0