MY LUCKY DAY


JA! JA! JAAAAAAAA! Ny säsong av Fångarna på fortet börjar spelas in i sommar - med Gunde och Agneta i spetsen! Jag blir så lycklig! Hade jag inte haft cirka hundra prov att plugga till så hade jag firat med att kolla på massa gamla avsnitt nu, men jag får ta det vid ett senare tillfälle då helt enkelt. Hoppas innerligt att de inte ändrar för mycket bara. Man ska samla sju nycklar, ha kvar åtminstone vissa klassiska celler, och ha samma avslut där de simmar i kloakerna eller vad tusan det är och springer sen ut och desperat försöker plocka så mycket som möjligt av pegnarna som regnar ner i den där burgrejen.

Men åh, detta kommer ju bli så bra. Jag längtar som en gris!

Jakob Andersson

Svar: Tack så fantastiskt mycket. kramar från mig! =)

2010-03-28 @ 20:45:03
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se
josefin

ååh älska fångarna på fortet!! =D gud vad kul! :D



sv: åh, jösses, jag vet inte vad jag ska säga.. tack =) haha ja det var "tyvärr" jag :P tack <3

2010-03-28 @ 23:23:52
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Deep Throat

JAAAAA. Jag älskade ett av rummen som krävde två personer, en skulle sitta på den andras axlar och öppna luckor i taket, nyckeln fanns i en av dem.

2010-03-29 @ 09:40:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0