och där i mitten finns två utan dubletter


Försöker röja upp i mitt skitiga och klädbombade rum, men pausade en sväng för TROR DU INTE DET ÄR EN STOR FET SPINDEL SOM KRYPER OCH HAR SIG PÅ GOLVET PRECIS VID SÄNGEN?! Blir tokig, VAD VILL DOM MIG? Håller de sig på avstånd lär de ju i alla fall fortsätta ha livet i behåll, men nehej, de ska bums in hit. Borde inte ryktet sprida sig i deras kretsar? Typ ge varandra råd, som "Noooo, gå inte in dit, där bor Hanna "Spindeldräparn" Ståhl, du borde hålla dig på några mils avstånd om livet är dig kärt". Eller utmanar dom varandra, vinner man nåt om man lyckas vistas x antal dygn i mitt rum utan att bli ihjälmosad? Jag fattar bara inte.

Nu ska jag i alla fall försöka göra nåt, har inte gjort nåt vettigt under lovet hittills känns det som. Så städa färdigt, kanske baka något smarrigt, och komma ikapp lite serier eller filmer. Låter skitbra, hoppas det blir av bara.

Må som en ko!

Sanna

Tack! Jo jag känner också lite så, jag var också lite kär i min förra design :< funderade halvt på att göra en ny blogg till uppgiften, men en del av uppgiften var att blogga aktivt med samma blogg som man designat, och det orkade jag liksom inte. R.I.P min gröna blogg <3



och eeeuh spindlar o_o

2010-03-11 @ 21:27:51
URL: http://herrsten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0