yoghurt yoghurt yoghurt what I want


Det ska vara jag till att lyckas spilla drickyoghurt över datorn. Blir man tokig eller? Ja. Det var igår på skolan, fick rådet att inte knäppa på datorn förrän dagen efter för säkerhets skull, blev tokorolig. Hade dött om datorn krachat - igen. Men det gjorde den icke! Luktar jordgubb och lime gör den och knapparna är lite tröga (börjar bli som vanligt nu dock) men annars så är det la lugnt. Nu är jag sådär barnsligt glad att det gick bra och lägger över backup på min externa hårddisk utifall datorn skulle balla ur.

Vaknade av att resten av familjen sprang i trappen, smällde i dörrar, ropade och härjade medan jag försökte sova. INTE OKEJ, det är faktiskt lördag och jag har sovit katastrofdåligt hela veckan. Men nehe jaha. Kunde inte somna om såklart, så jag njöt av ensamheten när det stack istället, hehe.

Har suttit och kikat igenom lite minneskort och hittade bilder från slutet av förra sommaren, när Theo var alldeles färsk. Nu blir han snart ett år.... Helt galet. Anywho, så satt jag och redigerade lite. Bilder dyker upp strax.

Hej på en stund!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0