santa baby


Jag är en sån tönt. Började lyssna på julmusik och fundera på julen lite smått redan för ett tag sen, men nu måste jag nog ändå officiellt meddela att jag fastnat i julträsket. Fast lite bra, för då kanske jag blir mer aktiv på bloggen (dock med massa julinlägg som kanske inte alla uppskattar så där överdrivet mycket, but still).

Julkort började jag göra redan i somras, hehe.
Försvar:
Börjar jag inte i tid hinner sega jag inte färdigt med alla kort i tid (speciellt inte om det blir så att mammut och jag ska sälja kort på nå julmarknad, då måste man bulla upp lite).
Har inte alla hemma, har bara de kort jag blivit minst nöjd med hemma. Skitkul. Men i alla fall.


(Korten på andra bilden har jag kletat på nåt kollijox som ska lukta "chocolate chip". Vet inte hurvida jag tycker det luktar choklad direkt, men mysigt luktar det!)

Just nu lyssnar jag på Gavin Degraw - The Christmas Song och bara njuter. Fint som snus.
carolina

Jag kan trösta dig med att jag började i julmusik i slutet av augusti (skäms nästan) haha

2010-10-04 @ 17:51:06
URL: http://cccarolinal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0