Day 05 - A song that reminds you of someone


På samma dag som denna video spelades in, den trettonde oktober tjugohundranio, befann jag mig i samma hotellrum, satt i samma soffa och lyssnade till samma Joshua. Det var en fin dag. Vi var tjugo stycken som fick smyga in till hans hotellrum och njuta av en privatspelning. Klippet nedan är inspelat av de tio som träffade honom efter oss. Typiskt att jag inte hamnade i den gruppen istället eftersom "Sky" är min favorit av Joshuas låtar, men jag är inte bitter på en fläck. Det var fint när han spelade "Closer" för oss också.

Denna låt och detta speciella klipp påminner mig alltså om Joshua. hela den dagen och den riktiga konserten samma kväll.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0