joy to the world, osv.


Här sitter jag och smyglyssnar på julmusik och hoppas att årets jul kommer bli den bästa på länge. Nu kommer ju faktiskt inte massa skolarbeten förstöra hela december.

Frågan är när det är perfekt timing att få julsjukan. Börjar jag för tidigt hinner jag lessna på min julplaylist och alla julfilmer/kalendrar. Börjar jag för sent hinner jag inte få den rätta julkänslan. Vatusan.

Måste göra en lista på allt jag ska hinna se innan julafton. Alla julkalendrar, alla julfilmer, alla TV-serieavsnitt med jultema - alltalltallt.

Ba så ni vet.

(Tips för att slippa bli totalpank under november/december - Hittajulklappar.se. Hade jag inte varit tvungen att snåla på mina sparade slantar de kommande tre månaderna hade jag nog börjat julhandla lite smått redan, faktiskt)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0