have to have it


Igår hade jag finfilmmaraton och såg Wizard of Oz ("just follow the yellow brick road!"), Flipped (HDSKJDHFK vilken rulle, knep helt klart en plats i toppen av min all-time-high-lista) och Charlie St. Cloud (fin, udda, sorglig och massa zac efron). Nu har jag 90-talsparty framför datorn och ser Tre Kronor från början. Nu villvillvillvill måstemåstemåstemåste jag boka den här boxen:

Aaaaaaaah, måste ha! Barndom! Dessutom är det sjukt roligt att bli fast i dåliga såpor som Skilda världar, Sunset Beach, Nya Tider, Tre Kronor och sånt. Måste ladda upp med lite boxar tills jag blir arbetslös också. Får lugna mig till efter USA-resan med att beställa dock. Kanske. Om jag har den självdiciplinen. Tveksamt.

Jen

Super härlig blogg du har (:

Muffinsformarna är köpta hos klarafardiga.com och är i det mindre formatet!



Ha en bra dag!

2011-01-02 @ 22:40:32
URL: http://littledessert.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0