seriejakt


Hatar serieuppehåll. Det kan faktiskt vara ungefär det värsta som finns. Både Vampire Diaries, How I Met Your Mother och One Tree Hill har uppehåll i USA just nu. Det sög ju. Bara Glee som inte har uppehåll... än. Det enda bra med serieuppehåll är att man har tid att leta rätt på nya serier att fastna i.

Jag har nu kirrat pilotavsnitt av fyra olika serier för att de om de är något för mig. Har tittat igenom ett och ett halvt. Det första var Roswell, vilket var kärlek vid första ögonkastet ungefär. Lär bli Roswellmaraton i helgen kan jag tro. Pilotavsnittet jag tittar på just nu är Everwood. Jag tycker det verkar mysigt, faktiskt. Kanske ger det en chans! Sen har jag Chuck och Wildfire kvar. Åh, det är så mysigt att fastna i nya serier. Oerhört nördigt och oerhört mysigt.

Nu ska jag fortsätta smälla i mig te och limpmackor med ost och se på serier, omnomnom.
Fotograf Elin Ivemo

Gossip Girl med! Till april! Hur länge har oth och himym uppehåll? Jag kommer klättra på väggarna!



Jag ser ifs även:

Pretty Litte Liars

Modern Family

Life Unexpected

America's Next Top Model



och jag har börjat kolla på oc igen..

2011-03-10 @ 12:16:06
URL: http://elinivemo.com/blog
HANNA

(svarar i din blogg, ehehe)

2011-03-10 @ 12:41:26
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Fotograf Elin Ivemo

Pretty little liars är spännande som fan, men egentligen rätt töntigt. 4 tjejer som har en hemlighet typ, och nån som försöker sätta dit dom. men jag fastnade. började titta i somras när allt hade uppehåll och behövde nåt nytt. finns 2 säsonger.



modern family är underbart! jag älskar phil, farsan!



LUX har jag inte sett klart, är på halva andra nu.



oc är väldigt extremt. BAM - lukes pappa är gay. BAM - marissa överdoserar piller. BAM - Luke ligger med marissas mamma... men ack så underhållande!

2011-03-10 @ 13:15:08
URL: http://elinivemo.com/blog
HANNA

(.. och igen! shit pompa vad långa svar det blir. sorry!)

2011-03-10 @ 13:34:17
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Linnea K

Wildfire är så otroligt mysig serie! den har JAG faktiskt sett hela!! hehe

2011-03-18 @ 10:45:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0