en onsdag i mars


Det är lov, jag har inget spännande att blogga om (eller ja, det har jag väll ytterst sällan, men ändå), därför snor jag denna lista från Hedvig så bloggen inte torkar ut.

A PHOTO OF YOURSELF AND A DESCRIPTION OF HOW YOUR DAY WAS.


Det har varit en skön lovdag hittills. Igår hade jag OTH-maraton och såg på film och hade det gott och skönt, men idag klev jag upp tidigt och städade mitt rum och lyssnade på asbra musik istället. Så nu har jag gjort lite nytta under lovet i alla fall; rensat ur kläder, städat och sorterat garderoben, slängt massa onödigt jox som bara låg framme och drällde, dammsugit, dammat, osv. Eftersom jag varit så duktig ska jag unna mig att se senaste avsnittet av Glee alldeles strax. Känns bra.

YOUR FAVORITE PHOTOGRAPH OF YOUR BEST FRIENDS.

Har inte så många gruppfoton på datorn så jag tar en av de nyaste, den är la rätt tjusig? Hehe.

A PHOTO OF YOURSELF TWO YEARS AGO.


A SONG TO MATCH YOUR MOOD.

Eftersom jag har maratontittat på One Tree Hill igår och lär fortsätta med detta under eftermiddagen väljer jag denna låten, då den är så mycket Naley det bara kan bli.

A PHOTOGRAPH OF THE TOWN YOU LIVE IN.

Öh, det här är nog den enda bilden jag har. Från en julskyltning för några år sen.

YOUR FAVORITE BAND AND WHY.


Motivering känns överflödigt.

TV SHOWS YOU'RE CURRENTLY ADDICTED TO.

Ett axplock.

SOMETHING YOU CRAVE A LOT.



5 FACTS ABOUT YOU.

1. Jag är egentligen blond och jättelockig men har färgat håret brunt och lämnar i princip aldrig huset utan att ha plattat håret först.
2. Jag är sjukt jättekräsen när det gäller mat, vilket jag hatar att vara.
3. Jag har skakat hand med Joshua Radin. Det är stort.
4. Kan hända att jag är världens mest lata och ohälsosamma människa; sitter inomhus för jämnan, äter bara socker och fett och tränar/sportar aldrig nånsin.
5. Jag är hjulbent.

WHAT'S IN YOUR PURSE?

Plånbok, busskort, ibumetin, ringar, parfymgrejimoj, lypsyl, nycklar, ipod, gammal ask som jag fyllt med hårnålar, osis dust it, spegel, mobil, hårnålar som av någon anledning inte ligger i hårnålsasken, pass eftersom jag inte har något annat ID än, och sist men inte minst - tepåse för nödsituationer.

Räknar med sånt jag brukar ha i jackfickan också, dvs mobil, ipod, nycklar och busskort. Brukar också ha med mig en kortlek i väskan utifall man blir akut rastlös nånstans, men den låg nere i mitt rum när jag tog bilden visst.

YOUR FAVORITE MOVIE.


(Med favoritfilmer menar jag inte de djupaste, mest tänkvärda och mest välgjorda filmer jag vet utan filmer jag kan se hundra gånger utan att tröttna på)
Så sjukt svår punkt. Går inte att välja bara EN, så jag säger typ... Förtrollad, Flipped, A Walk to Remember, Skönheten och Odjuret, Notting Hill, Disturbia, Grease, Hairspray, Kenny Begins, I rymden finns inga känslor, m.fl.

SOMETHING YOU COULD NEVER GET TIRED OF DOING.

Ha TV-seriemaraton. Hehe.
Anonym

Kul inlägg:)

(jag kunde!!)



/mammut

2011-03-09 @ 22:17:11
Lucille

ALLTSÅ BILDEN FRÅN NÄR DU ÄR LITEN <3 HÅHÅ. Sicken snickarbyxflicka! Sjukt söt var du.



Och jeansvästen på bilderna från 2009 vill jag ha.



Älskar bilden på väskinnehållet. Neat. TE måste jag minnas att lägga ner i väskan. Utöver iPod, nycklar, plånbok och femtusen pennor har jag alltid miljoner småböcker med mig: kalender, anteckningsblock, skolblock, skönlitteratur. Helt sjukt hur den fortfarande är hel. Jag vill bli minimalist, som du. I alla fall när det gäller väskpackning.



Ni är alla mycket tjusiga på fotografiet, du och dina vänner x] Haha.



Om den som ställer frågan VILKEN ÄR DIN FAVORITFILM? ärligt kan komma på en enda film han/hon favoriserar av alla verk som finns i världen skulle jag bli mållös. Har aldrig träffat en människa som kan svara på den frågan med ett verk (och inte byter favorit varannan månad).



Yeah. Antar att du har en splendid time med Roswell och Everwood. Själv ska jag läsa och tolka tidsaspekter ur "Pingstbruden", lyssna på "To the Lighthouse" på cd-bok och peta på sårskorpan på mitt knä. Adios.

2011-03-15 @ 18:12:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0