juligt


Sitter och dricker te och käkar lussebullar, clementiner och cashewnötter medan jag ser på Mysteriet på Greveholm (Unpopular opinion: Jag är en av de få som inte tycker att Greveholm är världens bästa julkalender. Den är bra, men skulle jag skriva en lista så skulle både Sunes Jul, Håll Huvet Kallt, Julens Hjältar, Pelle Svanslös och Lassemajas Detektivbyrå stå högre på listan. Så nu vet ni det).

Har första-advent-städat rummet, fixat advetsljusstake, klätt min minigran och börjat julpynta lite smått. Köpte även ett doftljus igår med doften "Sparkling Cinnamon". Doftar ljuvligt gott.

Jag väntar med att ta bilder tills det är färdigpyntat istället. Måste rota fram vår gamla halmbock, hänga upp vimplar, leta rätt på lite julröda kuddar till soffan och sånt först ju.

Måste ha tv-serie-julavsnitt-maraton snart också. Hm. Bäst att börja skriva en lista på avsnitt redan nu.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0