stackars mig


Vaknade med en mindre nackspärr imorse. Drygt, men jag överlevde väl. Mot eftermiddagen gjorde det panikont och åkte till hälsocentralen. Satt och väntade i typ en timma innan jag fick se en läkare cirkus i fem minuter som verkade tycka jag var dum i huvudet som tog upp hans dyrbara tid för en sån skitsak. Fick recept på nåt muskelavslappnande kollijox och sen åkte jag hem. Fortfatande lika panikont, det här suger. Man får tyck synd om sig själv fast jag vet att många har det 98594 gånger värre.

Grejen är liksom att på lördag ska jag fota bröllop. Jag har haft nackspärr en gång i mitt liv tidigare - EN gång! Så ska jag tvunget lyckas få det igen för första gången sen mellanstadiet just precis den här veckan när jag inte har tid med någon fördönad nackspärr. Lackar ur.

Nu måste jag titta på någon rolig serie så jag glömmer den här pissiga dagen. Adios amigos.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0