denna dagen ett liv


Idag tänkte jag vakna i lagom tid, njuta med dagens avsnitt av One Tree Hill, äta finfrukost i lugn och ro, göra mig i ordning och sen traska ner på stan. Gick ju sådär. För det första är det ju imorgon nästa OTH-avsnitt kommer, jag blandar alltid ihop det, jag tänker alltid att det kommer på onsdagar! Men nehe. Mjahe, då drog jag ett Supernaturalavsnitt medan jag åt lyxfrulle och hade det allmänt fint.

Det var sen det började gå riktigt snett. Det är en bit ner till stan, hade kanske gått 20min eller nåt och var jättenära stan när jag inser att jag glömt väskan. Som plånboken ligger i. Blir man less eller? Aldrig i livet att jag går tillbaka i 20 minuter till i motvind för att hämta väskan och sen gå tillbaka i snövädret ner på stan. Så det fick bli fönstershopping. Som tur var hittade jag inget särskilt, bara en mössa (jag som inte kan ha mössa, hittar aldrig någon mössa jag kan ha på mig utan att se sinnessjukt ut) på rea men det fanns rätt många exemplar kvar så jag hinner nog nån annan dag.

Sen mötte Ankan upp mig på Åhléns (är det förresten inte rätt sjukt att även fast det var 75% på massa filmer och serieboxar där så var det fortfarande inte billigare än att beställa från cdon?) och vi gick till UH och fikade. Där märker jag att blixtlåset på min vänsterkänga blivit totalpaj. Åh vad skoj, bara för att jag råkade glömma mina nya kängor hemma i byn. Lackar ur! Svängde in till en skomakare också (där man fick lungskador bara genom att vistas i lokalen i två minuter, jisses vilken cigarettrökstank!) men han sa att det nog inte skulle löna sig att laga dom. Så nähä, får gå med sockor i conversen eller nåt så länge då.HEJ

Jaja. Tur man har Sims.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0