en produktiv onsdag


Det var så himmelens spännande på The Mentalist igår kväll så jag kunde inte stänga ner datorn och sova förrän efter klockan två, ändå tvingade jag mig upp klockan tio för att göra mig i ordning. Ankan skulle nämligen bjussa på en försenad namnsdagsbuffé på en asiatisk restaurang! Lyckades hitta till stan från lägenheten, vi gick och åt, sen hämtade jag lite böcker jag reserverat på biblan. Sen var tanken att jag skulle gå och strosa lite på stan tills Ankan slutat jobba. Det gick sådär.

Gick in till en Teliabutik det första jag gjorde, frågade lite om abonnemang och vips kom jag ut med ett abonnemang och en ny telefon. Tänkte egentligen bara eventuellt byta från kontantkort till abonnemang så jag kunde surfa lite, få spotify osv. Hade tittat ut ett abonnemang för 138kr/mån på internet som verkade najs. Istället skaffade jag samma abonnemang för 98kr/mån + en Samsung Galaxy Mini för 298kr. Billigare abonnemang än vad jag tänkt + en telefon för trehundra spänn, sicket fördönat kap!

Sen gick jag in på någon random frisörsalong och kollade om det fanns några lediga tider nästa vecka, vilket det gjorde, och till sist gick vi och hyrde film på Hemmakväll. Mycket fin dag!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0