ESC-special


Här ligger jag och dunkar gamla ESC-låtar så här strax innan eurovisionveckan drar igång. Jag är fullt medveten om att ingen mer än jag kommer finna detta inlägg intressant utom typ jag själv, men det skiter jag liksom i för nu vill jag snacka eurovisionlåtar.

Jag håller i detta nu på att kirra en ESC-playlist i spotify, men det är knappast någon idé att länka den då nästan alla låtar i den är local files som jag bara kan lyssna på från min dator. Så här fin är låtlistan dock:

Har ju fler favvisar men dessa finns tyvärr varken på min hårddisk eller på spotify. Attans.

Anywho. Anledningen till att jag fick lust att sno ihop ett inlägg om detta är väl mest för att jag vill lägga upp en video på KANSKE mitt favoritbidrag ever från KANSKE mitt favoriteurovisionår ever. Fördönade norrman.
Emelie-Eyebe

Söt blogg du haar!

2012-05-11 @ 21:14:18
URL: http://eyebe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0