Skoluppgifter: Gult


Fick sms idag från mamma där det stod "dags att lägga upp lite bilder nu va?". Nu har jag ju lagt upp bilder på instagram på tre av fyra blomdekorationer jag gjort i veckan, men det räckte tydligen inte. Så HÄR mamma: varsågod och tig! ;)
 
 
Vi fick i uppgift att göra blomdekorationer till en utställning i Vallby på söndag, så vi delades in i olika grupper och blev tilldelade en uppgift. Min grupp skulle t ex göra låga dekorationer i båtskålar till "gula rummet". Det gick la hyfsat. Bättre än igår i alla fall när jag mest ville ställa mig och grina pga dektorationen blev så hemskt ful och usch usch usch. 
Anonym

Superfint!! Nu är jag nöjd.
För i dag.

Puss o kram från Mammut

2012-09-27 @ 17:44:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0