*masar mig ut ur idet*


Är det inte helt fantastiskt att så fort jag egentligen borde plugga så blir jag så där plötsligt bloggsugen? Det var som tusan!
 
Tänkte väl börja med att berätta att jag har råkat hoppat på filmutmaninen i år igen. Oops! Det ska bli hemskt spännande (för min egen del, that is) att jämföra med hur det gick ifjol. Hittills verkar det ha gått väldans mycket bättre! Har redan sett 85 filmer i år, vid min sista uppdatering den 21:a juli ifjol var jag bara uppe i 67st. Har alltså sett 18st fler filmer på nästan tre månader mindre tid! Sick! DUKTIG VA?
 
Sen tänkte jag varna om att det nalkas eurovision, så bli inte förvånade om jag om några dagar proppar bloggen med tankar och betyg på årets startfält. Har inte lyssnat in mig jättemycket ännu, men en hoppas ju att det inte BARA är skräp med tanke på att jag ska se andra semin live, hehe. Saknar dock redan fjolårets startfält. Attans, vad många panglåtar som tävlade då. Dios mio.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0