Mello 2014: Summering deltävling 1


Är fortfarande upprörd över att Helena "bara" kom till AC. Hade ju hoppats på tjejslam med henne och Ellen i topp! Bu! Gör också lite ont i hjärtat att jag var så häääääär nära att betta pengar på Ellen som slutvinnare med 150ggr pengarna för några veckor sedan, men lät bli... Känns ju kul. Men, men. Älskar skrällar!!!
 
Programmet i övrigt var väl ingen höjdare heller. Tror dock det mest beror på att det är första programmet och ett rätt snarkigt startfält. Alla verkar tjata om hur Anders och Nour suger, men det håller jag inte riktigt med om? Tror snarare att alla är så bortskämda med Ginas starquality att det nu för Anders och Nour är som att gå upp på scen efter typ Beyonce. Säg NÅT år då programledarna gör perfekt ifrån sig under första deltävlingen. Oh please. Tänker t ex Petra Mede 2009........ Hu. Men sen gick det nån vecka och hon fick in den rätta knycken, dessutom var hon FLAWLESS som ensam (!) programledare under fjolårets Eurovision? Var inte så schyssiga, ge det lite tid!
Hoppas bara verkligen att de blir bättre med tiden, och att de inte blir några nya typ Marie Serneholt och Richard Olsson (vilka jag vanligtvis gillar, passade bara inte till just mello).
 
På lördag blir det lite mer spännande för min del. Har bettat på tre av åtta låtar, så ser ju hemskt gärna att två av dessa går till final och en till AC, hähä. Lär dock ej hända, blir nog 6:a, 7:a och 8:a. OH WELL. Är mest nyfiken på:
1) Martin Stenmarcks låt (mvh hardcore Stenmarck-fan... slå mig inte)
2) Sanna Nielsens låt, vill höra om det är en promenadsegerlåt eller en ny Shirley 2009.
3) Little Great Things låt, eftersom att Martin Stenmarck hypade den något så överjordiskt under presskonferensen i vintras!
 
Återkommer på torsdag kväll med betygen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0