Film: About Time


 
Har sett trailern till About Time ca 70ggr men aldrig riktigt fastnat. Varför vet jag inte, den är ju ändå skapad av samma person som berikat mitt liv med Notting Hill och Love Actually liksom så det BORDE ju vara en no-brainer. Hur som helst så hörde jag plötsligt lots of asbra om den så jag blev ju för nyfiken för att låta bli att se den. Åcken tur. För j ä m m e r n, vad bra den var! Mycket feelgood, mycket bra musik, mycket skratt, mycket mys, mycket bra skådisar, mycket bra over all. Lovar, denna kommer bli en ny rom-com-klassiker i klass med just Notting Hill och Love Actually. Lätt. Och I AM TELLING YOU: "How Long Will I Love You" kommer bli nästa "When You Say Nothing At All" på bröllop och dylikt.
 
Jaha. Tänkte ha filmkväll, men vad ser man på efter detta liksom? Vill ju inte råka förstöra myskänslan med en skitfilm. Bah.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0