Mellopeppen


Shittans, nu börjar det bannemig dra ihop sig till mello! Iiih! Har därför börjat mellopeppat lite (mycket).
 
Satt t e x hela gårdagen med att lyssna på min melloplaylist + göra massa underkategori-playlists. Det var ungefär det + titta på två Maria Wern-filmer och Så ska det låta som jag gjorde under söndagen. Värt.
 
 
1) Alla mina melloplaylists. Gjorda med omsorg! Min favvo för stunden är nog lyckopiller-listan för den innehåller mest dagispop. Dagispop = bra pop. Hela mello/esc-mappen finns HÄÄÄÄÄR om någon skulle råka vara intresserad.
2) FESTIVALFAJTEN ÄR TILLBAKA!!!!!!!! Ska nu ligga i hårdträning så jag har chans att vinna biljetter till antingen Örnsköldsvik-deltävlingen eller finalen. Gick ju bra ifjol, men vågar inte hoppas på att ha lika flyt i år. Men hoppas!
3) Har oddsbettat för första gången i mitt liv. Vägrar dock säga vilka jag spelade på, för de flesta av dem lär nog inte ens gå vidare från sin delfinal MEN man måste ju spela på de med hyfsat roliga odds om det ska vara värt. + Roligare med skrällvinst.
 
Blir helt pirrus pirrus av tanken på att det bara är några dagar kvar tills de första enminutsklippen släpps??? Dör??? Hej så länge.
SCHLAGERFJANTEN

Åååh, vilket engagemang! Älskar hur du kategoriserat mellolåtarna. Där ligger jag faktiskt rätt rejält i lä. Härligt att se! :)

Svar: Hahah tack! :D Mellonördande är nog min bästa hobby näst efter typ att grotta ner mig i tv-serier.
Hanna Ståhl

2014-01-21 @ 14:52:04
URL: http://schlagerfjanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0