Mello 2014: Andra chansen


Jahapp, min dator har tydligen bestämt sig för att packa ihop och jag vet inte när eller ens OM den blir bra igen. Har därför ganska mycket panik :(

Skriver därför från mobilen just nu. Bryr mig inte jättttemycket om årets AC, jag vill ju att två av State of Drama, Helena Paparizou och Martin Stenmark ska gå till final, men jag trordessvärre bara Helena har chans på biljett. Nästa tar nog något av rockbanden, Ellinore eller Linus Svenning. Tror mest på Svenning pga ligger högt på ca alla låtlistpr samt verkar vara poppis hos barnen. Min kusin Stina, 7, hejade t ex på den och gav den "19 poäng av 19". Rimlig poängskl och så, haha. Så tyvärr tror jag den går vidare... Tycker låten är trevlig i refrängerna, men verserna samt hans röst blir så kletiga och jobbiga? Tål ej.

Happ, det var väl det. Plus att svenska spel betalat tillbaka alla mina spel pg den där röstningsboten. Är väl egentligen bara bra för mig som nu bara har vinstchans ifall JEM, Outtrigger eller Oscar Zia vinner (vilket jag ej tror). OM någon av dem skulle vinna så blir jag dock 100% pissed för jag skulle behöva vinstpengarna till USA, ju. 

Det var la det. Får se när jag får låna någon dator så jag kan göra ett Topp 32-inlägg. Hej så länge!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0