365 day movie challenge - vecka 6


(Här kan du läsa mer om utmaningen)

Hoppade ju över förra veckan pga att det var mycket annat på gång (åkte hem till byn på besök, fastnade i Parenthood och var tvungen att kolla ikapp alla avsnitt som fanns ute av serien, kollade ikapp alla andra serier jag låg efter i). Bidde dock bara två filmer denna vecka, haha. Men hallå, det är liksom mellotider! Mello är alltid första prio.
25. Crazy Stupid Love (2011) - Visste inte vad jag skulle tycka om den här filmen, försökte hålla förväntningarna nere. Men åh, jag gillade den jättemycket! Alltså Steve Carell, vilken stjärna! Den här filmen var precis var jag behövde nu när Steve slutat spela Michael Scott i The Office. Skrattade högt många gånger och filmen innehåller en major tvist som gör filmen ännu bättre. Me likey!
★ ★ ★

26. Little Manhattan (2005) - Har sett denna förut, men det var ett tag sen nu. Alltså åååh, den är ju så sjukt underbart söt! Dör lite! Satt och log mig igenom precis hela filmen, HELA! Feelgood när den är som bäst. Se den! Nu! Pronto! Finns ju för bövelen inget sötare än barn som är kära.
★ ★ ★ (4,5 av 5)
Enligt Ellen

Tack för tipsen. Båda två!



Saknar också Michael Scott, men med tanke på att en konstant omtitt av The Office alltid pågår blir det inte för stor abstinens.

2012-02-17 @ 18:52:00
URL: http://enligtellen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0